2014年9月24日 星期三

初黎報到!!一齊向晴天出發


嗨!今日係我決定開始打blogssss!
點解無啦啦有依個想法呢?其實作出這個決定,只用了我3分鐘…




話說今日係公司食完飯,閒逛網上的日誌,突然靈機一觸,
決定自己都應該要擁有一個屬於自己親身經歷的小平台
記錄一些有趣事,回味一下過往的旅遊經歷(本人是非常熱愛旅遊的:P)

因為每日番朝九晚六工作,發覺自己愈來愈似一個失去靈魂的機械人
所以!我不甘就讓自己的生活白白給工作幹掉自己的一切
於是就展開我這個寫blog之旅

如果你又得閒,又同我有同樣諗法,歡迎追看我個blog!!
一齊向 晴天出發GOGOGO!!! :D


話時話….
依張相係2013年5 月歐洲之旅,到訪德國柏林的相!
陽光燦爛,舒服o既天氣…..實在太回味了!
以前未去歐洲,好多人都話用相機求其影一相,唔理係咩角度,
都會覺得好靚。依張相,係我漫步德國街頭時,搵下路途中,
隨意用手機影o既一張相。依家望番…都有百般甜味在心頭,哈!
原來真係隨意影,都已經好靚架!
黎緊會繼續同大家分享我o既旅遊經歷!等我啊:D

沒有留言:

張貼留言